preskoči na sadržaj

Osnovna škola Alojzija Stepinca Zagreb

Kutak za učitelje

PROJEKT "PROFESIONALNO INFORMIRANJE"- 8. RAZREDI

PROJEKT „PROFESIONALNO INFORMIRANJE“

Tijekom šk. god. 2014./2015. u radionice i predavanja biti će uključeni učenici  8. razreda, roditelji i učitelji.

NOSITELJI AKTIVNOSTI U PROJEKTU:

stručna suradnica psihologinja Mia Masnjak

Ciljevi PROJEKTA:

Cilj provođenja projekta je pomoć učenicima i njihovim roditeljima pri odabiru odgovarajuće srednje škole za nastavak školovanja učenika. Vrlo je važno da su očekivanja što realnija kako bi daljnje školovanje učenika bilo što uspješnije, stoga će rezultati upitnika pripomoći u odabiru uz brojene druge faktore koje je potrebno uzeti u obzir. Roditelji i učenici imaju mogućnost i za individualna razgovor pri donošenju odluke.

NAČIN REALIZACIJE I VREMENIK AKTIVNOSTI:

Školska godina 2014./2015.

DETALJAN TROŠKOVNIK PROJEKTA:

PROJEKT JE BESPLATAN

Način vrednovanja i korištenja rezultata:

Vrednovanje se vrši evaluacijskim listićima.

Rezultati vrednovanje služe unapređivanju izvedbe projekta.

Projekt uključuje slijedeće aktivnosti:

1. RODITELJSKI SASTANAK- UVODNO PREDAVANJE

2. RADIONICA S UČENICIMA- "TEST KARIJERE" 

3. PREDAVANJE za roditelje rezultati

4. ČLANAK NA WEB STRANICI ŠKOLE


PROJEKT "KAKO USPJEŠNO UČITI"- 5. RAZREDI

PROJEKT "KAKO USPJEŠNO UČITI"   

Tijekom šk. god. 2014./2015. provoditi će se projekt uspješnog učenja u koji će biti uključeni učenici 5.-ih razreda kroz radionice i predavanja.

NOSITELJI AKTIVNOSTI U PROJEKTU:

stručna suradnica psihologinja Mia Masnjak

Ciljevi PROJEKTA:

·         povećanje efikasnosti u svakodnevnom učenju 

·         učenje problematičnog gradiva primjerenim tehnikama učenja (mnemotehnike, mentalne mape, flash kartice)

·         pratiti rezultate

·      nakon provedenih radionica učenici će moći:

·         planirati vrijeme i mjesto za učenje

·         sami izraditi mjesečni, tjedni i dnevni plan učenja

·         navesti korake u učenju

·         prepoznati koji stil učenja prevladava kod njih

·         kako koristiti strategije učenja (postavljanje pitanja, sažimanje, mnemotehnike, kognitivne mape, ponavljanje)

 

NAMJENA PROJEKTA:

Pomoći učenicima da nauče efikasnije planirati vrijeme i načine učenja, te da budu što uspješniji u učenju.

NAČIN REALIZACIJE I VREMENIK AKTIVNOSTI:

Školska godina 2014./2015. -studeni, prosinac, siječanj, veljača

DETALJAN TROŠKOVNIK PROJEKTA:

Projekt je besplatan.

Način vrednovanja i korištenja rezultata:

Vrednovanje se vrši evaluacijskim listićima i provjerama naučenog nakon radionica. Rezultati vrednovanje služe unapređivanju izvedbe projekta.

 

Projekt uključuje slijedeće aktivnosti:

1. RADIONICA za učenike

PLANIRANJE UČENJA 

2. RADIONICA za učenike

TIP UČENJA I STRATEGIJE UČENJA

3. RADIONICA za učenike

MNEMOTEHNIKE

4. RADIONICA za učenike

MENTALNE MAPE

3. PREDAVANJE za roditelje

4. ČLANAK NA WEB STRANICI ŠKOLE

5. PREDAVANJE za učitelje


PROJEKT "INTERNET I ELEKTRONIČKO NASILJE"- 7. I 8 RAZREDI

PROJEKT „INTERNET I ELEKTRONIČKO NASILJE“

Tijekom šk. god. 2014./2015. u radionice i predavanja biti će uključeni učenici 7. i 8. razreda, roditelji i učitelji.

 

NOSITELJI AKTIVNOSTI U PROJEKTU:

stručna suradnica psihologinja Mia Masnjak

Ciljevi PROJEKTA:

·         razumijevanje  pozitivnih strana korištenja interneta

·         podizanje razine svijesti kod učenika o opasnostima interneta

·         razvijanje osjećaja odgovornosti za djela koja su počinjena suprotno zakonskim odredbama, odnosno pobuditi svijest da činjenje kaznenih djela i prekršaja povlači za sobom i odgovarajuće sankcije

·         kod učenika potaknuti i razviti vještine kritičkog razmišljanja, sposobnost prepoznavanja rizičnih situacija, te ih podučiti o mogućnostima odabira

·         pratiti rezultate

 

NAMJENA PROJEKTA:

Upoznati učenike s pozitivnim i negativnim stranama korištenja interneta. Prevencija nepoželjnih oblika ponašanja na internetu, te prepoznavanje rizičnih situacija.

NAČIN REALIZACIJE I VREMENIK AKTIVNOSTI:

Školska godina 2014./2015.

DETALJAN TROŠKOVNIK PROJEKTA:

PROJEKT JE BESPLATAN

Način vrednovanja i korištenja rezultata:

Vrednovanje se vrši evaluacijskim listićima i provjerama naučenog nakon radionica

Rezultati vrednovanje služe unapređivanju izvedbe projekta.

Projekt uključuje slijedeće aktivnosti:

1. RADIONICA za učenike

Internet i elektroničko nasilje

2. ISTRAŽIVANJE  učestalosti elektroničkog nasilja u školi

3. PREDAVANJE za roditelje

4. ČLANAK NA WEB STRANICI ŠKOLE

5. PREDAVANJE za učitelje


ADHD U ŠKOLI

U prilogu se nalazi prezentacija s predavanja za učitelje pod nazivom "ADHD u školi", održanog 3.10.2014. na aktivu razredne nastave.

Priloženi dokumenti:
adhd ucitelji 3.10.2014..pdf


Prelazak u peti razred

Prezentacija uz predavanje za učitelje na Aktivu predmetne nastave 7.4.2014..

Priloženi dokumenti:
Sto kazu petasi o 5. razredu.pdf


Izrada individualiziranih pristupa i prilagođenih programa

Prezentacija uz predavanje i radionicu za učitelje na Učiteljskom vijeću 24.2.2014..

Priloženi dokumenti:
uciteljsko vijece 24.2.2014..pdf


ADHD

Pomoć iz literature za rad s djecom s ADHD-om

http://www.poliklinika-djeca.hr/publikacije/hiperaktivno-dijete/

 

Priloženi dokumenti:
ADHD prirucnik.pdf


Obavijest o radnom vremenu stručne službe

Poštovani,

obaviještavamo Vas o odluci Učiteljskog vijeća 24.2. o promjeni radnog vremena stručne službe radi provođenja upisa u prvi razred. Stručna služba (pedagogica i psihologica) raditi će ponedjeljkom i srijedom u popodnevnoj smjeni od 13 do 19 sati (od 14:30 do18 sati bit će u tijeku razgovori i testiranje).


Što radi psiholog u školi?

prezentacija uz upoznavanje učitelja sa stručnim suradnikom psihologom na Učiteljskom vijeću 25.11.2014..

Priloženi dokumenti:
psiholog.pdf


ŠKOLA

JELOVNIK

KORISNI LINKOVI

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
CMS za škole logo
Osnovna škola Alojzija Stepinca Zagreb / Palinovečka 42, HR-10000 Zagreb / os-astepinca-zg.skole.hr / ured@os-astepinca-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju